M∙A∙C Neuheiten Hyper Real Glow Palettes / M∙A∙C PATRICKSTARRR - Hokis - Best Swiss Beauty and Lifestyle Blog

M∙A∙C Neuheiten Hyper Real Glow Palettes / M∙A∙C PATRICKSTARRR

FINALLY, SOMETHING WORTHY OF THE HYPE. FALL FAST AND HARD FOR THE HIGHLIGHTING PERFECTION OF HYPER REAL GLOW. EACH PALETTE PACKS THREE SHADES OF IRRESISTIBLY CREAMY HIGHLIGHTING POWDER TO CREATE FLAWLESSLY SMOOTH, SUPERCHARGED RADIANCE. GIVE INTO GLEAM BEYOND YOUR DREAMS. GET LOST IN THE HYPER REAL.


NEXT TO NOTHING FACE COLOUR
Light / Light Plus / Medium / Medium Dark / Medium Deep /
Medium Plus / Dark / Dark Deep / Dark Plus

HYPER REAL GLOW PALETTE / GET IT GLOWIN’
Get It Glowin’ Gold Coasting Rosy Cheer

HYPER REAL GLOW PALETTE / FLASH + AWE
Flash + Awe Rosy Glow Light of the Party 

BRUSHES
168S Large Angled Contour Brush 141 Synthetic Face Fan Brush 

Available February 2018 at all M∙A∙C location, M∙A∙C Stores and at maccosmetics.ch




M∙A∙C PATRICKSTARRR
BEAUTY GURU PATRICK STARRR BRINGS HIS INSPIRING “MAKEUP IS A ONE-SIZE-FITS-ALL” PHILOSOPHY TO LIFE THROUGH HIS NEW COLLECTION AT M·A·C! 

THE BEAUTY STAR MAKES WAVES WITH THESE MESMERIZING CUSTOM-COLOUR ESSENTIALS TO MAKE EVERYONE AND ANYONE
EASILY FEEL THEIR BEST THIS HOLIDAY SEASON!

LIPSTICK
MAMASTARRR: REDDISH BROWN (SATIN) PATRICK WOO: DEEP YELLOW RED (MATTE) SHE BETTA WERRRK: SOFT PINK (MATTE) 

LIPGLASS
MAMASTARRR: PINK CINNAMON PATRICK WOO: INTENSE BLUISH RED SHE BETTA WERRRK: LIGHT WARM PINK 

LIP PENCIL
BRICK: INTENSE GOLDEN RED
MAHOGANY: INTENSE REDDISH BROWN EDGE TO EDGE: MID-TONE DIRTY BLUE PINK 

EYE SHADOW X 4 / PATRICKSTARRR GLAM AF
BRULE: SOFT CREAMY BEIGE (SATIN) OMIGAUD: SOFT PEACH PINK (FROST) SADDLE: GOLDEN ORANGE BROWN (MATTE) EMBARK: INTENSE REDDISH BROWN (MATTE) 

EYE SHADOW X 4 / PATRICKSTARRR GOALGETTER
AMBER LIGHTS: PEACHY BROWN WITH SHIMMER (FROST) SOFT BROWN: SOFT GOLDEN PEACHY BROWN (MATTE) SWISS CHOCOLATE: MUTED REDDISH BROWN (MATTE) I’M INTO IT: DARK RED BROWN (MATTE)


SET POWDER
PATRICK’S POWDER: COLOURLESS, ULTRA-FINE WITH MATTE FINISH

Limited Edition, available exclusively February 2018 at M∙A∙C Manor Geneva, M∙A∙C Manor Zurich and at maccosmetics.ch


MAC Cosmetics hat immer so tolle Kollektionen! 
Meine arme Brieftasche!!!!!

Ich danke Euch, dass Ihr wieder vorbei geschaut habt!
Habt einen schönen Tag und 
bis bald!

xoxo
Jacqueline







Pressemitteilung

10 Kommentare

  1. ich bin ja der absolute Fan von Glow! man schaut doch automatisch frisch und gesund aus :)

    eine sehr schöne Vorstellung!
    liebste Grüße auch,
    ❤ Tina von www.liebewasist.com

    AntwortenLöschen
  2. Ich mag am Liebsten Lipgloss, das macht einen dezenten Schimmer und bringt einen Hauch von Farbe.

    AntwortenLöschen
  3. Glow gibt einfach den Frischekick finde ich. Die MAC Produkte finde ich super und ich werde mich in den USA wieder damit eindecken.
    Liebe Grüße
    Sigrid

    AntwortenLöschen
  4. Hey,

    wie du weißt, setze ich mich mit Schminke etc wenig auseinander, aber bei dir finde ich immer was, was mich direkt anspricht... Das ist für meinen Geldbeutel nicht gerade förderlich xD Könnte schon wieder was kaufen ^^ Lipgloss z.B. geht immer... er ist nicht zu intensiv und dennoch schick.

    Lg
    Steffi

    AntwortenLöschen
  5. Bling - bling für ein frisches Aussehen! Sieht klasse aus!

    AntwortenLöschen
  6. Hallo Liebes,
    ich wusste noch gar nicht, dass Patrick Star mit Mac kooperiert. Die Produkte sehen auf jeden Fall vielversprechend aus :) Danke für die Info!

    Liebst Linni
    www.linnisleben.de

    AntwortenLöschen
  7. Wieder so schöne und interessante Produkte!
    Da gibt es einiges zu entdecken :)
    Viele Grüße und eine schöne Woche

    AntwortenLöschen

Mit dem Abschicken des Kommentares erklärst du dich einverstanden, dass deine gemachten Angaben zu Name, Email, ggf. Homepage sowie deine Nachricht gespeichert werden. Weitere Informationen findest du in der Datenschutzbestimmung.

values='data:post.labels' var='label'>